18 wrz 2014

#SELFIE

Heiii ♥♥♥
Czy wam też tak szybko mija czas? Masakra! Już 3 tydzień szkoły a dopiero co było rozpoczęcie. Pewnie wiele z was poszło teraz do 1 gimnazjum lub liceum/technikum. Jak w nowej szkole? :) Mnie zmiana szkoły czeka dopiero za rok ale szczerze mówiąc już teraz nie mogę się tego doczekać. Ogółem szkoła do której teraz chodzę jest połączeniem podstawówki i gimnazjum i chodzę tam od 5 klasy więc jestem już piąty rok w tej szkole. Pewnie dlatego jestem ciekawa jak to będzie w innej :) Z góry też bardzo was przepraszam, że i ja i Justyna tak zaniedbałyśmy yt ale są też u nas takie wątpliwości czy w ogóle warto nagrywać i czy ktoś będzie chciał nas oglądać :/
A teraz mam dla was parę zdjęć. Oczywiście napiszcie w komentarzach jak wam się podobają :)




2 komentarze:

  1. Trochę dziwnie jest zmienić szkołę jak się już do niej przyzwyczaiło, ale nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń