29 sie 2014

My lazy day

Hejj kochani dzisiaj porobiłam wam trochę zdjęć, które nawiązują do czynności robionych przeze mni w trakcie mojego leniwego dnia. Teraz takich dni będzie coraz mnie ponieważ jak wiadomo zbliża się szkoła i wolnego czasu będzie coraz mniej. Szczerze nie mam w ogóle ochoty wracać do tej codziennej rutyny wstawania o 6 rano i trudno mi uwierzyć, że od teraz muszę kłaść się wcześniej spać bo rano trzeba wcześniej wstać! haha
Tym bardziej nie jestem zadowolona z  początku roku szkolnego bo w tym roku mam egzaminy, których strasznie się boję i dla mnie najlepiej gdyby te wakacje zaczęły się jeszcze raz albo przedłużyły się o kolejne 2 miesiące. Okki miałam się nie rozpisywać a jak zawsze jak zacznę pisać to nie mogę skończyć dlatego już bez przedłużania zapraszam do oglądania zdjęć i oczywiście powiedzcie mi jak wam się podobają :)










Jakieś pomysły na następny filmik? :D

22 komentarze:

  1. Świetny blog oraz ciekawy post :)
    Obserwuję i komentuję, liczę na rewanż :)
    http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne są zdjęcia :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i świetny post.Dziękuje za komentarz na blogu :)
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłaś mi ochote na lody :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia.:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.:) Jak Ci się spodoba to zaobs, a na pewno się odwdzięczę.:) --> http://bloggeest.blogspot.com/2014/08/co-nowego-3.html
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wręcz przeciwnie - cieszę się jakoś, że wracamy do szkoły i wiem, że to może wydawać się trochę dziwne :D

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części cię rozumiem bo trochę tęsknie już za osobami aleee za samą szkołą już nie koniecznie hehe :D

      Usuń
  7. Świetny post :) Miałam te same książki w gimnazjum :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jeśli już robisz takie zdjęcia z luźnych dni to Lazy Day Tag & Routine?
    Jeśli oczywiście go nie robiłaś :))
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :D
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ice cream looks just so tasty. Amazing post & would
    you like to follow each other via GFC, Google+ & Bloglovin?
    Lemme know & keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Jesteś mega ładna! Musisz częściej dodawać tego typu wpisy bo są cudowne!!!

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki pod dwoma zdjęciami i w baner do firmy sheinside? Każdy potrzebuje czasem pomocy, a w takiej sytuacji jestem właśnie ja :) Oczywiście w przyszłości lub teraz mogę Ci pomóc jeśli tylko będziesz chciała!
    Z góry dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. eh... też mam w tym roku egzaminy :/ Powodzenia ;>
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super foty ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i jak zawsze śliczna *-*

    karolina144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie leniwe dni:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń