11 paź 2014

Me and my broken heart

Heii ♥♥ 
Dłuuugo mnie tu nie było za co bardzo was przepraszam ale znowu wracam i mam nadzieję, że nikt się nie pogniewał za tak długą przerwę. Dzisiaj moja przyjaciółka pokazała mi pewną dziewczynę, która będąc w gimnazjum nie miała zbyt kolorowego życia. Była gnębiona i poniżana przez swoich znajomych. Podobno była jedną z "najbrzydszych" dziewczyn w klasie. Czytają jej historię nie dowierzałam, że są ludzie, którzy uważają, że są w czymś lepsi ponieważ mają wszystko co chcą na zawołanie. To boli jacy ludzie potrafią być okrutni tym bardziej, że ja jestem strasznie wrażliwa i kiedy widzę ludzkie nieszczęście staram sama się postawić w sytuacji takiego człowieka i myślę, co ja bym zrobiła na jego miejscu. Czasami też zastanawiam się jak to być taką osobą ''bez uczuć'. Ale sama myśl, że ja mogłabym kogoś zranić boli mnie najbardziej. Chyba nie zniosłabym tego, że ktoś przeze mnie ma niższą samoocenę i czuję się niedowartościowany. No cóż. Zawsze znajdą się ludzie, którzy będą chcieli podcinać nam skrzydła ale pamiętajcie. Wszystko co się źle zaczyna to się dobrze kończy! :) 




A wy co myślicie o takich osobach? 

Do następnego pa :*

13 komentarzy:

  1. Moim zdaniem takie osoby, które umyślnie, bez powodu uprzykrzają komuś życie powinny dostawać po gębach.

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!!!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie osoby nieczułe, z zawyżonym ego strasznie mnie denerwują. Nie da sie z nimi normalnie pogadać, ani spędzać czasu bo na każdym kroku pokazują tą swoją 'brzydką' strone. Ja też nie lubię patrzeć na czyjeś cierpienie, i nie rozumiem, i nigdy nie zrozumiem jak patrzenie na łzy drugiej osoby może sprawić komuś przyjemność..
    co do wspólnej obserwacji to bardzo chętnie, ja już obserwuje :)

    http://unmena.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadanie rzeczy materialne nie znaczą, że jesteśmy lepszymi ludźmi od kogoś, kto tego nie ma. Często osoby, które "mają wszystko" są tak zaślepione tymi rzeczami, że nie dostrzegają innych wartości.

    http://navylight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupota straszna!! Tak mnie wkurzają tacy ludzie.. jakbyśmy w ogóle mieli wpływ na to jaką mamy twarz :/
    Uroda to rzecz, która przemija.. oczywiście warto o siebie dbać... ale najważniejsze jest wnętrze.. wówczas cały człowiek pięknieje :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 48 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że jesteś taką wrażliwą na cudzą krzywdę dziewczyną. Ne jest ważne to co na zewnątrz , ale to co mamy w środku.
    Ludzie są jak prezenty mogą być ładnie zapakowani, a ich zawartość nas rozczaruje, bądź zapakowanie w szary papier a ich zawartość sprawi ,że na ustach zagości nam uśmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. Ja nie jestem jakoś specjalnie wrażliwa, ale dobrze, że są tacy ludzie.

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    fajny blog :)
    ja piszę bloga od sierpnia, a co do obserwacji to jasne, ja już :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nienawidzę takich osób, ktore uprzykrzają zycie innym :/
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjecia :)
    obserwujemy? jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie w komentarzu na 100% się odwdzięczę!
    http://hepimiau.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu wyglądasz na taką milutką osobe :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :) daj znać w komentarzu jeśli też zaobserwujesz :)
    Buźka! :*

    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń