23 cze 2014

Co u Domi? + 20 faktów o mnie

Hej wszystkim!
Coraz rzadziej piszę posty chociaż obiecałam sobie, że będą dodawane co 3-4 dni. Bardzo was przepraszam! Mam nadzieję, że przed koloniami, do których zostało 9 dni napiszę jeszcze jednego posta. Prawie na 100% jest pewne, że napiszę coś w stylu "Co zabieram do Hiszpanii". Poza tym bardzo się ciesze, że już w ten piątek zakończenie! Że następne kilkanaście poniedziałków nie będą dla mnie udręką. Jak na razie jest u mnie wszystko dobrze. A nawet bardzo. 
Przechodząc do drugiej części  posta nie będę zbytnio przeciągała i mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która będzie miała ochotę przeczytać wszystko co napisałam :)
1. Mam na imię Dominika i mam 15 lat,
2. Prowadzę już bloga bardzo długo ale mój poprzedni był po prostu moim zdaniem nie udany dlatego go usunęłam. 
3. Bardzo boję się ciemności. 
4. Nie oglądam horrorów bo wiem, że po nich bym nie spała całą noc czyli nie przyniosłyby mi nic dobrego a wręcz przeciwnie - zaszkodziłyby mi. 
5. Nienawidzę kiedy ktoś mówi do mnie zdrobniale "Donia" jeju jak ja tego nie znoszę! :D 
6. Uważam, że jestem 'brzydka' i nigdy się sobie nie spodobam. 
7. Myślę, że można by mi zabrać wszystko. Laptopa, telewizor.. WSZYSTKO ale nie telefon. 
 8. Dotychczas nie malowałam się na co dzień ale ostatnio się to zmieniło. 
9. Lubię swoje imię. 
10. Mam oczy koloru jasno brązowego. 
11. Moim marzeniem jest zdobycie 'sukcesu' na blogu. Chciałabym aby znalazły się osoby, które będą chciały czytać moje posty i oglądać filmiki. 
12. Podobają mi się moje włosy ale myślę, że byłyby wprost idealne w kolorze blond. 
13. Chciałabym być chudsza. 
14. Ważę 45 kg i mam 160 cm wzrostu. 
15. Mam dwa psy. 
16. Nie lubię mówić o 'uczuciach' 
17. Dużo osób ma mnie za 'cichą i nieśmiałą' ( rozwinięcie tego podpunktu w poście niżej :) ) 
18. Jestem szczęśliwa ponieważ mam przy sobie osoby, którym ufam i, na które mogę zawsze liczyć. 
19. Uważam, że przez ostatni rok bardzo się zmieniłam. ( Na lepsze ) 
20. Kocham lato! :) 

A teraz mam do was prośbę. Chciałabym abyście w komentarzach zadawali pytania, na które ja miałabym odpowiedzieć tylko jednym słowem. Zobaczymy czy się to uda! :)
Bajoo :*






13 komentarzy:

  1. świetne fakty! :D
    [P] co Cię skłoniło do założenia bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy do nas: http://julka-paulinaa.blogspot.com/

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia i ciekawa notka ;*
    Czekam na więcej. Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę ♥
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! :)
    Czym będziesz zajmowała się w przyszłości ?
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://stay-forget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy chciałabyś mieć więcej zwierząt ?
    Czy lubisz chodzić do kina ?
    Jeśli miałabyś spędzić wakacje za granicą to gdzie ?
    Lubisz malować paznokcie ?

    Ciekawe fakty :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/
    obserwuję i liczę na rew :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy podobne ^^
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post bardzo lubie czytać fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post! :-) dużo rzeczowych informacji :-) ,
    Obserwuję i liczę na rewanż :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  8. jaki smak lodów lubisz?
    jakiej muzyki słuchasz?


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. :)
    Ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie: http://madamedouillet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post! :)
    Podoba mi się tutaj :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń