1 lip 2014

Co zabieram ze sobą do Hiszpanii :)

Cześć miśki
Nawet nie wiecie jak się cieszę na ten post! W końcu mogę zrobić dla was taki typowo wakacyjny. Zrobiłam dla was mnóstwo 
zdjęć na których pokaże wam co zabieram ze sobą na kolonie. Jadę do Hiszpanii pomimo, że byłam już tam dwa lata temu. 
Po drodzę odwiedzę jeszcze Francję a na sam koniec Włochy. Najbardziej się chyba cieszę z tego, że będę w Paryżu! :) 
OKEEEJ nie przedłużam wieć i zaczynam pokazywać wam co zabieram ze sobą :) 
W poście tym pokaże wam i to co mam w walizce i to co mam w plecaku. 





No to na tyle. Mam nadzieję, że wy swoje wakacje spędzacie równie dobrze. Piszcie w komentarzach pomysły na następne posty :) 
BAAJOO!

4 komentarze:

  1. Udanych wakacji! :-) i szczęśliwej podróży!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego wyjazdu :)
    Również obserwuję :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych wakacji również życzę i czekam na zdjęcia z wypadu :)
    obserwuję i liczę na miły rewanż ;*

    thezuuzaa.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, jakie smakołyki :)

    zwyczajna14-latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń