5 cze 2014

what I really am?

Cześć kochane ;) 
Dzisiaj przychodzę do was z postem tematycznym. "What I really am?" Wiele z nas zadaje sobie to pytanie. Odpowiedź? sama nie wiem. Jaka jestem naprawdę? Na pewno zbyt spokojna. Codziennie próbuję się przełamać. Jeśli ktoś pozna mnie bliżej zauważy, że zachowuje się zupełnie inaczej niż publicznie wśród grona róznych ludzi. Na szczęście mam przyjaciół przy których mogę się 'wyszaleć'. Przy nich jestem naprawdę sobą. Ale szczerze? Boli mnie to, że ZA NIC nie umiem być taka jaka jestem w rzeczywistosci przy znajomych. Jeśli jestem, przebywam w jakimś większym gronie poprotu staje się zupłnie inną osobą. Dlaczego? Jestem strasznie wstydliwa. Choćbym nie wiadomo jak się starała i tak tego nie pokonam. 
a ty? Jaka jesteś naprawdę? 

5 komentarzy:

  1. Super napisane! Szkoda, że tak krótko, choć zwięźlę i na temat :) Piękne zdjęcia pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem razie bardzo otwarta na nowe znajomości, i bardzo zakręcona ;)
    nataliaasworld.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo :o
    Przy najbliższych koleżankach gadam jak najęta, szaleję, wygłupiam się, a przy kimś innym, np. znajomym z klasy jestem cicha i spokojna i mało co mówię. Mam nadzieję, że kiedyś może trochę to się zmieni. ;) tobie też tego życzę, abyś przełamała swoją nieśmiałość! :D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    xmojxzaczarowanyxswiatx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to świadczy o tym, że masz zbyt niską samoocenę. Może nad tym spróbuj najpierw popracować, a wtedy powinno Ci być łatwiej. :)
    Ja jestem raczej szalona, wygadana, szczera i bezpośrednia. Nie wiem czy to dobrze ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem wstydliwa, ale jak mnie ktoś wkurzy to wtedy nie jest fajnie.Czasem powiem aż za dużo.

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń