1 maj 2014

Liebster Blog Award

Cześć! :) 
Dzisiaj przychodzę do was z postem pt "Liebster Blog Award". Baaardzo dziękuję za nominację http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com i jednocześnie przepraszam, że tak długo czekaliście na ten post. Wczoraj dostałam laptopa, który był w naprawie dosyć długo ale mam nadzieję, że teraz będzie wszystko dobrze i posty będę dodawała dosyć często :) 
Wracając do tematu. Oto 11 pytań, na które mam odpowiedzieć :) 
1. Czy miałaś konkretny plan na bloga czy powstał on spontanicznie? 
Pierwszy blog, o którym wam już mówiłam powstał spontanicznie dlatego też dosyć szybko mi sie znudziła jego tematyka i go usunęłam. Natomiast ten blog jest przemyślany i o tematyce takiej właśnie jaką lubię :)
2. Siadasz przed komputerem i piszesz post czy wcześniej planujesz o czym on będzie?
Planuję o czym on będzie bo staram się do każdego posta dodać zdjęcia. 
3. Masz już jakieś plany na wakacje? Jeśli tak to jakie?
Tak mam. Jadę ze znajomymi na kolonie do Hiszpanii z Paryżem. Poza tym nie mam żadnych planów wszystko będę robiła spontanicznie :D 
4. Jaki program w tv lubisz najbardziej oglądać?
hahahaha jaka siara ale lubię oglądać seriale typu pierwsza miłość albo na wspólnej. 
5. Podążasz za modą czy masz swój określony styl?
Zależy. Jak coś mi się podoba to poprostu to kupuję i zazwyczaj niestety jest tak, że to akurat jest w "modzie" i ubiera się tak pół kraju. 
6. Blogi o jakiej tematyce lubisz najbardziej przeglądać?
Nie mam ulubionej tematyki :) Ciekawią mnie posty o kosmetykach, makijażu, włosach, challenge, tagi itp 
7. Jakie imprezy preferujesz: klubowe czy domówki?
Domówki bo są organizowane pośród ludzi, ktorych znam :D
8. Na jakim poziomie jest Twój j. angielski?
Dosyć dobrym. Lubię ten język i uczyć bo poprostu jestem pewna, że kiedyś mi się przyda. Zupełnie inaczej jest z niemieckim. 
9. Ilu znajomych masz na fejsie? :D
355 :)
10. Jakimi zasadami się kierujesz w życiu?
Nie poddaje się jak mi coś nie wyjdzie a zdarza się to bardzo często :) Poprostu idę do przodu i nie patrze na to co było kiedyś. 
11. Jakie sytuacje są dla Ciebie najbardziej stresujące?
Ostatnio u mnie w szkole było przedstawienie, w którym brałam udział. Pomyliłam się! ;/ to był koszmar. Nogi miałam jak z waty. Kręciło mi się w głowie i trząsły mi się ręcę :( 

Noo to na tyle jeśli chodzi o moje odpowiedzi :) 
Nominuję : 

Pytania do was :) 
1. Ile proawdzisz już bloga? 
2. Często robisz sobie zdjęcia? 
3. Czy blog, którego posiadasz jest założony spontaicznie? 
4. Jaki jest naturalny kolor twoich włosów? 
5. Dobrze się uczysz? 
6. Jakie blogi lubisz? 

No to na tyle :) Następnego posta możecie się spodziewać pt "chubby bunny challenge" 
Bajo :) 






21 komentarzy:

  1. Paryż jest cudowny i na pewno nie będziesz chciała z niego wyjechać :)
    pytałaś o obserwacje, ja już :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o wspólną obserwację. Zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, bardzo fajny blog, z tym, że nie masz nagłówka ;)
    Ale mogę Ci pomóc z designem.
    Do LBA nominuje się chyba kolejnych 11 osób, prawda ? :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki będę pamiętała ale o design już poprosiłam jedną dziewczynę :) Nie wiem naprawdę nie znam się

      Usuń
  4. Fajnie się zapowiada na twoim blogu :)
    Pytałaś się u mnie na blogu ile ja prowadzę swojego,a więc tak bloga założyłam 21 lutego tego roku.
    W LBA zrobiłaś parę błędów:
    1. Nominowałaś 2 osoby a nominuje się 11 osób
    2. Zadałaś 6 pytań, a zadaję się 11

    Mogłabyś usunąć weryfikację obrazkową?

    Pytałaś mnie o wspólną obserwację. Ja jestem chętna ale ty zacznij, ok?

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takze przepadam za domowkami ♥
    Super odpowiedzi ^^

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. już obserwuję, teraz ty ;)

    http://chwila-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :3 Gratuluje nominacji!
    Pozdrawiam!

    http://pastelgavi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wywiad!
    Obserwuj e, mogę liczyć na to samo?

    http://pasteloweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o to czy długo już bloguję .
    Więc powiem , że bardzo krótko może ze 3 tygodnie :) hahaa , ale jeśli się umie blogowac to dużo ludzi będzie wchodziło :)
    Bardzo fajny post :)
    Pytałaś o obserwację .
    Ok , ja już zaobserwowałam , teraz ty:)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie :)
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post!
    Zapraszam do mnie:
    http://zuzaa-blog.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się bloga - zaobserwuj, jeżeli chcesz rewanżu napisz

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! U mnie na blogu poprosiłaś o ocenienie bloga. Posty bardzo fajne, tylko tło bym zmieniła (na jakieś kolorowsze- o ile jest takie słowo) i dała jakąś fotkę czy kolaż nad lub zamiast tytułu. :)
    Pytałaś też o to jak długo prowadzę bloga.Otóż od września 2013 roku. Prawie rok :)
    proponowałaś też wspólną obserwację. Okey! Ja już zaobserwowałam, a teraz twoja kolej. :)
    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :)

    Proszę, czy mogłabyś poklikać w linki tego posta? To dla mnie bardzo ważne...
    http://karolinas-bloog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc . Dzieekuje za tak miły komentarz na moim blogu . Twoj blog tez jest bardzo bardzo ciekawy . I tak obserwacja za obserwacje ;3 http://necia12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ;)) Jedziesz do Hiszpanii ? Zazdro *-*

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz obserwuje ! ;*
    slonecznego weekendu ♥

    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super odpowiedzi ! :)

    biegnijzamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie.:)

    Zazdroszczę Hiszpanii oj, moje marzenieee :D Też lubię oglądać pierwszą miłość i się tego nie wstydzę. ^^

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, ja też wcześniej planuję co napiszę w danej notce :) + obserwuję :)
    zapraszam do siebie:
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń