20 kwi 2014

Ulubieńcy miesiąca: Marzec/Kwiecień.

Cześć! 
Pierwszy post na nowym blogu. Stary został usunięty z powodu kompletnej zmiany tematyki. Dzisiaj się nie będę długo rozpisywała. Post, który dzisiaj dodaje posiada nazwę 'ulubieńcy miesiąca: marzec/kwiecień'. 
Następny taki post z ulubieńcami będzie pod koniec maja. Na tym blogu znajdą się posty przeróżne! :) 
w najbliższym czasie postanowiłam zrobić :
- Marcowy/Kwietniowy haul,
- Chubby bunny challenge,
- Baby food challenge, 
- Idealny makijaż (PARODIA) i wiele, wiele innych. 
To tyle na wstępie :) 
Przechodząc do tematu posta.
1. Niewątpliwie moim 'ulubieńcem' tych miesięcy jest pianka Wellaflex. Ogólnie zawsze byłam źle nastawiona do pianek. Uważałam, że od nich będą niszczyć mi się włosy i nie będą one miłe w dotyku co dla mnie jest najważniejsze. Myliłam się. Jeśli dobrze się je stosuje ( i w odpowiednich ilościach ) to pianka naprawdę może zdziałać cuda. Włosy są miękkie, miłe w dotyku i mają większą obiętość. 

2. Otóż produkty z firmy 'Wellaflex' bardzo przypadły mi do gustu dlatego postanowiłam kupić jeszcze 'coś aby włosy przy stylizacji, czyli np. prostowaniu, nie niszczyły się'. Z tego produktu, o którym teraz mówię jestem BARDZO zadowolona i naprawdę widać po nim efekty. 

3. Teraz przejdźmy do twarzy. Zdecydowanym numerem jeden pod względem kremu, który ma za zadanie 'nawilżyć naszą cerę jest krem z firmy 'care'. Kupiłam go w avonie. Kosztował może z 5-6 zł z naprawę lepszego od niego nie widziałam! :) 

4.  Moja przygoda z fluidami była długa i męcząca. Nigdy nie mogłam znaleźć 'tego jedynego'. Dlatego właśnie przez pewien czas w ogóle ich nie używałam. Byłam do nich zniechęcona. Aż w końcu zakupiłam ten z firmy 'Rimmel'. Tak to jest to! 

5. Usta! Poprostu zakochałam się w pomadce 'Baby lips". Jest genialna. Ta, którą ja mam pozostawia lekki różowy kolor na ustach co jest w niej chyba najlepsze. Jednak.. wszystko ma swoją dobrą i złą stronę. Ta pomadka nie nawilża zbyt bardzo ale pomimo to jestem z niej bardzo zadowolona. :) 

6. Perfumy. Tutaj nie mam za bardzo co napisać. Po prostu kocham ten zapach :) 

7. Etui ;) Zauważyłam, że ostatnio jest szaleństwo jesli chodzi o etui 3D. Mi też się one podobają ponieważ dzięki nim telefon staje się ładniejszy. 

Nooo to na tyle. Tak.. miałam się nie rozpisywać. Nie wyszło xd 
P.S Jeśli chodzi o wygląd bloga. Polecilibyście mi kogoś kto robi bardzo ładne nagłówki itp. Albo najlepiej cały wygląd bloga :) PISZCIE W KOMENTARZACH :)

Bajoo :)






26 komentarzy:

  1. Też mam baby lips i polecam :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    urodaa-i-modaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, zaciekawił mnie ten krem Rimmel. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia robisz :)
    I piszesz też dobre, tylko powinnaś zrobić bardziej wyraźną czcionkę bo to utrudnia czytanie ;)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. BBY lips, kocham <3
    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia ! odwdziecze się!

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku , jaki długi post , widać , że się starasz : ) . Czekam na kolejny .
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w blogowaniu!
    megaa fajny post obserwujemy?

    http://kaasiix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny masz sweterek :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :* Pozdrawiam :) http://anciak3140.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie kupić tą pomadkę :D
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm najlepiej by było jakbyś kogoś nominowała, żeby rozszerzyć te nominacje :) Chyba nie ma różnicy ile oso nominujesz. Ja nominowałam 11 tak jak osoba, która nominowała mnie :) Sama dokładnie się na tym nie znam ;/ ;)

    Czas chyba nie jest ograniczony no, ale najlepiej jak najszybciej ;-)

    Możemy obserwować.:) Już dodaję. :))

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też używam tych perfum są cudne :*
    obs za obs ?
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te perfumy przecudownie pachną! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń