16 lis 2014

I will give advice

Hejka kochani ♥
Ostatnie tygodnie są straszne. W szkole wciąz gadanie o jednym i tym samym - egzaminy. W tym tygodniu czekają mnie trzy próbne. Coraz bardziej boję się, że nie dam rady. Niby uczę się dobrze ale stres w moim przypadku robi swoje. Kiedy jestem zdenerwowana nie potrafię nic zrobić dobrze. Nerwy biorą górę. Myślę, że najgorsza będzie historia chodź angielskiego też bardzo się boję. Wypracowanie z angielskiego na rozszerzeniu. Koszmar! Już wiem, że egzamin zacznę właśnie od tego, ostatniego zadania. Zajmie mi pewnie najwięcej czasu a zarazem najwięcej nerwów. Co do historii daty pewnie będą dużym wyzwaniem. Też się tak tym stresujecie? 

Na początku z mojej strony była totalna olewka. Uważałam, że to nic takiego i pewnie nie będę się tak tym stresować. Ale teraz kiedy jest o tym mowa na praktycznie każdej lekcji + słowa nauczyciela po każdym temacie 'uważajcie to może być na egzaminie' jest już do wytrzymania. Taka presja, że nie dostanę się do dobrego liceum, i że praktycznie od tego zależy gdzie będę dalej się 'edukować' jest okropna. 
Dominika

5 komentarzy:

  1. Przede mną jeszcze dwa (no w sumie to trzy) lata edukacji w gimnazjum, więc ja jeszcze nie myślę o egzaminach:)

    { zapraszam do mnie --- chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  2. pisałam egzamin dwa lata temu, podobnie jak ty strasznie się denerwowałam, nie potrzebnie.. egzamin poszedł mi lepiej niż przewidywałam :)

    pytałaś o wspólną obserwacje, zaobserwuje, powiadom mnie o tym, a na pewno się odwdzięczę ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę. Wierze w to. Zawsze się zdobędzie jakieś punkty i nie ma się czym stresować. To tylko szkodzi ;)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  4. eh.. niestety szkoła nie daje spokoju ;<
    Powodzenia! ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, dasz rade i powodzenia :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń